-sannaandersson-

Alla inlägg under april 2012

Av sanna andersson - 27 april 2012 22:00

har,ju,bloggpaouse,men,jag,kan,ju,inte,missa,att,j
ag,haft,bloggen,ett,åt!

så,grattis,till,mig:D.

har,haft,pauser,osv,men,ett,år:D

vi,ses,på,onsdag,bloggen,(och,läsare)

pussar:*

   

Av sanna andersson - 26 april 2012 19:06

orkar inte blogga och jag kmr ändå inte ha tid har fullt upp hela helgen och måndag och tisdag, så jag skriver på onsdag! ev nått litet nån gång men om jag orka,


hejdå.

Av sanna andersson - 25 april 2012 17:14

kollade på klänningar(till skolavslutningen) och fastnade för denna:

och några andra som jag vill ha:P :

             

as fina, tycker jag.

  OCH NÅGRA SKOR:

       

villken blir snyggast om NI fick välja? :)

Av sanna andersson - 25 april 2012 16:46

     

:)  

Av sanna andersson - 24 april 2012 17:40

kollade runt på google på ögonbryn, och man blir ju lite fundersam....hmmm

hatar folk som har överdrivna ögonbryn som ser ut ex så här:

   

jätte fult i mina ögon, onatuliga osv...usch!


men på andra sidan finns det ju folk me fina ögonbryn:

     

jätte fina osv..men det är vad JAG tycker :)

kommentera gärna vad NI tycker om för ögonbryn osv:P


iaf så ska jag inte rida imorgon...nu har jag nyss äte och ska börja med läxan:)

puss&kram 

Av sanna andersson - 24 april 2012 10:10

Hej:)Sry att det är lite dårlig uppdatering:(.Men idag rider jag iaf lillan, vet inte om jag rider med Maja och Frida för att jag tänkte att lillanSkulle få springa av sig...och de vill inte dom så då rider ja sjäääälvSka ha fysik nu,Puss

Av sanna andersson - 23 april 2012 09:25

Hej:) Nu ska jag ha engelska, går långdag idag:(Sen efter skolan så äre ridlektion :)Vädret är sämst idag :@Puss&kram

Av sanna andersson - 22 april 2012 18:32


hej.om gårdagens tävling:

dagen började med att jag och frida klev up kl 6, och va i stallet kl 7,

vi fixade klart de sista och lastade vid kvart över 9.

vi i matfors halv 10, sadlade och skrittade ner till ridbanan och värmde upp.

kl 10(som var första start) gick jag jag in banan och körde den, gick bra.

eftersom attila är unghingst så todde jag att han skulle skrika och hoppa runt osv.. men icke. han var rätt så lugnt, han gnäggade några gånger, men det var liksom hans första dressyr tävling,

dagen slutade med 61.11 procent alltså en rosett :) och stort grattis till frida och storm som såg jätte fina ut och fick 65 procent! super fina :)

 nu är jag med kicki och ska snart cykla till frida och hämta mina saker :)

skriver ev imorgon :)

puss&kram

bilden är lånad av : www.frifal.blogg.se . för att jag inte hitta nån bild och att jag orka inte ta nån!

  




Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

klocka

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards